Brendiranje političarki i političara

Mlade/i vijećnice i vijećnici, kao i aktivistice i aktivisti, usavršili su svoje vještine iz oblasti političke komunikacije na treningu Klub mladih vijećnica i vijećnika.

Učesnici i učesnice na ovom treningu su naučili kako brendirati političara i političarku, kreirati i promovisati poruke na društvenim mrežama, kako uključiti građane i građanke u lokalne akcije.  Tema modula je bio „Povratak povjerenja građana kroz participativnu demokratiju i vjerodostojan politički marketing“, u organizaciji Foruma lijeve inicijative i partnerske organizacije Friedrich Ebert Stiftung. Modul su otvorili Jelena Pekić, direktorica Foruma lijeve inicijative i Adnan Habibija, vijećnik u OV Bihać.

Tokom trodnevnog seminara učesnici i učesnice su slušali predavanja Alise Vrabac, prof. dr. Gorana Markovića, Irfana Čengića, Ervina Mušinovića, Miloša Đajića, Malika Garibije, Adija Kasumovića i Emine Pašić na temu brendiranja političarki i političara i odnosa sa online medijima, sprečavanja populizma, spinovanja i druge teme vezane za politički marketing.

Modul se održao od 06-08. oktobra 2017. godine u Bihaću.